KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Idee, wartości, słowa

Idee, wartości, słowa

w życiu publicznym i reklamie

  • Autor: Fadecka Anna
  • ISBN: 9788374056441
  • EAN: 9788374056441
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 236
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 24,13
     zł
    Cena detaliczna:  35,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,13
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj