Idee, wartości, słowa
w życiu publicznym i reklamie
-
Autor: Fadecka Anna
- ISBN: 9788374056441
- EAN: 9788374056441
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,13złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,13 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.