Historyjki piosenkowo-obrazkowe + CD
-
Autor: Barańska Małgorzata
- ISBN: 978-83-7134-885-3
- EAN: 9788371348853
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Harmonia
- Format: 22.0x30.5cm
- Język: polski
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
27,88złCena detaliczna: 37,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł
x
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką , Bajdobrzenie na szkolnej scenie, Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki część 1 . Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska.
Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.
Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.
Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.
Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.