Harvard Business Review. Podręcznik menedżera
-
Autor: OPRACOWANIE ZBIOROWE
- ISBN: 978-83-8188-462-4
- EAN: 9788381884624
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 225x150mm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 428
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,50złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,54 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.
Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji. W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.: szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, · zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, · prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.