Harvard Business Review. Podręcznik lidera
Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
-
Autor: Ron Ashkenas Brook Manville
- ISBN: 978-83-8062-476-4
- EAN: 9788380624764
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 225x150x23mm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 352
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,57złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,62 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.
Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.
W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.
W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:
zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.