Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji
- ISBN: 9788373619159
- EAN: 9788373619159
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Helion
- Format: 14.5x21.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2005
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,94złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.
Zdefiniowanie i analiza problemu
Reguły podejmowania decyzji
Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
Wprowadzanie decyzji w życie
Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.