Szybka gra gwarantująca niesamowite emocjeTwoim celem jest pomóc małym rybkom umknąć złym drapieżnikom. Wygrywasz, jeśli jako pierwszy dotrzesz jedną ze swoich rybek na rafę lub jako jedyny pozostaniesz w grze.Piękna szata graficznaPiękne grafiki przyciągną do stołu graczy w każdym wieku i pozwolą Wam na moment przenieść się do niesamowitej podwodnej krainy.Proste zasady i stopniowalne poziomy trudnościZasady Rekina są proste i szybkie do wytłumaczenia idealnie skrojone na potrzeby młodego odbiorcy. Poziom trudności gry możecie też dowolnie zwiększać dobierając większe drapieżniki lub decydując się na konfrontację aż z czterema grubymi rybami.Szybka gra gwarantująca niesamowite emocjeCzy uda mi się przemknąć i jeszcze uratować tę rybkę? Czy przeciwnik wykorzysta okazję i skieruje rekina właśnie w moją stronę? Za którą rybką można by się schować, by potem jednym susem ją wyprzedzić i dopłynąć jako pierwszy na rafę? Przed Wami pełna emocji i nagłych zwrotów akcji podróż przez ocean.Międzynarodowe uznanieJuż teraz gra podbija serca jury oraz uczestników UK Games Expo i otrzymuje nagrodę Young Einsteins Gold Award 2017!
Biedne IMIONKI!
Zupełnie zapomniały, jak się nazywają. Pomóż im, wymyślając dla nich nowe pseudonimy.
Gromadka zabawnych stworków liczy na Twoją wyobraźnię!
IMIONKI to kreatywna gra karciana dla małych i dużych.
Świetnie sprawdzi się w rodzinnym gronie, w podróży, a także na przyjęciu.
Zawartość: 55 kart, instrukcja.
Wiek graczy: 5+
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 20 minut
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby współczesnych graczy, urozmaiciliśmy zasady gry, jak i przygotowaliśmy nową, trójwymiarową oprawę graficzną.
Zapraszamy na niezwykłą wyprawę! Grzybobraniew zaczarowanym lesie to klasyczna gra planszowa w zupełnie nowej wersji. Zasady gry zostały wzbogacone poprzez pojawienie się zwierzątek, które mogą pomagać lub przeszkadzać podczas wędrówki. Na śmiałków czyha też wiedźma, która zrobi wszystko, by pokrzyżować ich plany. Urozmaicone zasady to nie jedyna nowość. Gra zyskała również fantastyczną, bajkową oprawę 3D!
Zawartość pudełka:
plansza
25 grzybków
18 żetonów ze zwierzątkami
ściany chatki czarownicy
4 koszyki
4 pionki
kostka
instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 4.
NOWA SZATA GRAFICZNA
Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę. wiek: 4-7, liczba graczy: 1-4
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Prosta, ale pełna emocji gra. Uczy sztuki zawierania i zrywania sojuszy. Ćwiczy cierpliwość. Niezastąpiona w podróży. Gra dla 2-4 osób powyżej 5 lat.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców.
Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka.
MAFIA to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
Jednocześnie - rarytas edytorski - ilustracje i grafika Piotra Sochy.
Zawartość pudełka:
- 21 Żetonów Postaci
- 1 Agent, 15 Policjantów, 5 Mafiosów
- 30 Kart Gry
- Instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 7-22
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka - profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w Państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera - z unikatowymi ilustracjami zwierzątek, pochodzącymi z gry Rancho . Mamy nadzieję, że zapewni graczom jeszcze więcej niezwykłych emocji w trakcie rozgrywek.
Gra kooperacyjna, w której zadaniem graczy jest wspólna odbudowa zamku. Muszą jednak uważać, bo smoki będą starały się do tego nie dopuścić. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2-4
Jakie zioła zasadzić w swoim własnym ogrodzie, a jakie we wspólnym? Kiedy zebrać najwspanialsze, najbardziej
aromatyczne okazy? Jak zostać najlepszym ogrodnikiem? Niezłe ziółka to sympatyczna, pełna wdzięku rodzinna
gra karciana, która korzystnie wpłynie na Twój nastrój i zapewni Ci doskonałą rozgrywkę!
Wiek: 8+
Liczba graczy: 1-4
Czy zdecydujesz się wysłać swoich obywateli do pracy w gwiezdnej stolicy i skorzystać z ich specjalnych umiejętności? A może wolisz, żeby budowali potęgę Twojego rodzinnego miasta i zwiększali jego wartość?
Kosmopolis to wyjątkowa gra karciana, w której nie raz przyjdzie Ci balansować na krawędzi. Zarówno skuteczny blef, jak i trzymanie się ustalonego planu może zapewnić Ci zwycięstwo.
Zawartość pudełka
- 72 karty profesji
- 4 karty Kosmopolis
- 4 karty modyfikacji
- 8 drewnianych znaczników
- Instrukcja
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20-30 minut
Żabki wkraczają do gry!W głębokim stawie, gęsto porośniętym liśćmi lilii wodnych, żyje stado kolorowych żab. Od czasu do czasu żabki urządzają wyścigi. Po drodze czyhają jednak przeróżne niespodzianki i niebezpieczeństwa. Czasem z głębin wynurzy się nawet zębata paszcza podwodnego potwora!Naszym zadaniem jest jak najszybsze przeprowadzenie żabek przez staw. W tej grze liczy się logiczne myślenie i przewidywanie ruchów przeciwników.Czy zdążysz dotrzeć na bezpieczne liście zanim zrobią to przeciwnicy?
Tempo Junior to wesoła gra planszowa, w której zadaniem graczy będzie wymyślanie słów pasujących do zadanego tematu.
Oprócz doskonałej zabawy nad planszą pomaga rozwijać kreatywne myślenie, wyczucie czasu i wzbogaca słownik najmłodszych graczy.
Gra zawiera 4 warianty rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej.
Wiek graczy: 5-12
Liczba graczy: 2-10
Dinozaury to wyjątkowa układanka logiczna, w której gracze próbują odtworzyć tajemnicze wyspy. Każdą z nich może zamieszkiwać
tylko jeden gatunek prehistorycznych stworzeń. Ta pięknie i solidnie wykonana gra zawiera 80 zadań o czterech stopniach trudności.
Uważaj, żeby drapieżniki nie nabrały apetytu na roślinożerców!
wiek: 6+
liczba graczy: 1
Pomóż niezwykłej dziewczynce odnaleźć drogę do domku babci. Czy potrafisz odtworzyć ścieżkę, którą zmierzał zły wilk? Spróbuj czy Ci się to uda. Bajkowa łamigłówka to rozrywka dla najmłodszych na wiele godzin. Gra zawiera 48 zadań: 24 łatwiejsze bez wilka i 24 trudniejsze z wilkiem. W pudełku dzieci znajdą też książeczkę z ilustracjami z bajki o Czerwonym Kapturku.
Wiek graczy: 4-7
Liczba graczy: 1
Czy sowa jest szybsza od sarny? Czy flaming żyje dłużej niż jeleń? Znasz odpowiedź? Doskonale!
Na „Planecie zwierząt” spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków.
Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myśliwego.
Niezwykła gra edukacyjna ,łącząca naukę geografii i przyrody.
Gra pozwala poznać cechy i miejsce występowania 110 gatunków zwierząt.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-6
Odczytywanie godzin to czarna magia?
Wskazówki zegara błądzą na tarczy?
KTÓRA GODZINA to zestaw gier i zabaw, które sprawią, że zegar nie będzie miał tajemnic.
Kolejny edukacyjny niezbędnik każdego ucznia z serii IQ GRANNA.
Wiek graczy: 6-11
Liczba graczy 1-4
Sprawdź jak dobrze znasz Polskę. Czy wiesz gdzie lezą Mikołajki a gdzie Suwałki?
Czujność i spostrzegawczość mile widziana.
Każdy ruch przeciwnika może przynieść dodatkowe punkty. Gra rodzinna dla nastolatków i ich rodziców. Doskonale porządkuje wiedzę geograficzną o Polsce. Rozrywka nie tylko dla miłośników podróżowania.
Łamigami to doskonała gra logiczna, oryginalne połączenie łamigłówki z japońskim origami. Ćwiczy szare komórki i świetnie rozwija wyobraźnię przestrzenną. Kieszonkowe wydanie sprawia, że możesz zabrać ją ze sobą zawsze i wszędzie.
Mały Miś to świetna zabawka edukacyjna dla najmłodszych.
Rozwija wyobraźnie i zdolność logicznego myślenia małego dziecka.
Uczy umiejętności opowiadania prostych historii i rozumienia relacji przyczynowo-skutkowych.
Proste zasady, atrakcyjna szata graficzna gry sprawią, że Twoje dziecko będzie się przy niej długo i dobrze bawić.
Wiek: 2-4 lata
Liczba graczy: 1-4
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?