Gra edukacyjna Koty Smart bingo Kapitan Nauka
-
Autor: Izabela Gołaszewska
- ISBN: 5903699821077
- EAN: 5903699821077
- Oprawa: pudełko kartonowe
- Wydawca: Edgard
- Format: 215x220x48mm
- Język: polski
- Seria: KAPITAN NAUKA
- Liczba stron: 1
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,90zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Gra edukacyjna Koty. Smart bingo (37 lat) to ekscytująca gra z kołem losującym do nauki kolorów i wyodrębniania szczegółów. Łączy atrakcyjny i bliski przedszkolakom temat z prostymi zasadami opartymi na znanej i uwielbianej przez dzieci grze bingo. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odszukanie na swojej planszy wylosowanego rysunku, który jest podobny lub taki sam. Zabawa rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne.
Trening myślenia logicznego i percepcji wzrokowej
Gra edukacyjna Koty. Smart bingo (37 lat) została przygotowana z myślą o przedszkolakach. Umożliwia ona wiele wariantów rozgrywek. Najprostszy polega na wyszukiwaniu kocich kłębków i zabawek w tym wylosowanym kolorze na swojej planszy i zaznaczeniu czterech sąsiadujących ze sobą pól na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). W nieco trudniejszej wersji gracze szukają kotów tej samej rasy (i koloru), które mogą jednak przybierać różne pozy na planszy, inne niż na kole losującym. Dla zaawansowanych zawodników przygotowano wariant z elementami planowania strategii. Aby zdobyć pasek zwycięstwa, można zaznaczyć tylko jedno pole z dwóch pasujących, gracz musi więc zdecydować, który ruch przybliży go do zwycięstwa.
Smart bingo Koty to świetna gra rodzinna, która zapewni dobrą zabawę i mnóstwo emocji. Idealnie sprawdzi się również w wariancie jednoosobowym.
Barwne rysunki kocich towarzyszy zabawy przygotowała Kinga Spiczko. Angażujące zmysły i uwagę ilustracje ułatwią przedszkolakom opanowanie umiejętności rozróżniania kolorów oraz trenowania spostrzegawczości.
Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
spostrzegawczość, koncentracja, myślenie logiczne, koordynacja oko-ręka
Autorzy
Izabela Gołaszewska redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.
Kinga Spiczko - architektka, graficzka, ilustratorka. Jej pracownia przypomina sklep papierniczy. W kubkach siedzą ołówki, stalówki i pędzelki, w tubach - pozwijane metry wzorzystego brystolu, a w wielkich pudłach - farby, tusze i kleje. Uwielbia tworzyć - planować przytulne wnętrza, projektować grafiki komputerowe i rysować kolorowe obrazki.
Trening myślenia logicznego i percepcji wzrokowej
Gra edukacyjna Koty. Smart bingo (37 lat) została przygotowana z myślą o przedszkolakach. Umożliwia ona wiele wariantów rozgrywek. Najprostszy polega na wyszukiwaniu kocich kłębków i zabawek w tym wylosowanym kolorze na swojej planszy i zaznaczeniu czterech sąsiadujących ze sobą pól na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). W nieco trudniejszej wersji gracze szukają kotów tej samej rasy (i koloru), które mogą jednak przybierać różne pozy na planszy, inne niż na kole losującym. Dla zaawansowanych zawodników przygotowano wariant z elementami planowania strategii. Aby zdobyć pasek zwycięstwa, można zaznaczyć tylko jedno pole z dwóch pasujących, gracz musi więc zdecydować, który ruch przybliży go do zwycięstwa.
Smart bingo Koty to świetna gra rodzinna, która zapewni dobrą zabawę i mnóstwo emocji. Idealnie sprawdzi się również w wariancie jednoosobowym.
Barwne rysunki kocich towarzyszy zabawy przygotowała Kinga Spiczko. Angażujące zmysły i uwagę ilustracje ułatwią przedszkolakom opanowanie umiejętności rozróżniania kolorów oraz trenowania spostrzegawczości.
Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
spostrzegawczość, koncentracja, myślenie logiczne, koordynacja oko-ręka
Autorzy
Izabela Gołaszewska redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.
Kinga Spiczko - architektka, graficzka, ilustratorka. Jej pracownia przypomina sklep papierniczy. W kubkach siedzą ołówki, stalówki i pędzelki, w tubach - pozwijane metry wzorzystego brystolu, a w wielkich pudłach - farby, tusze i kleje. Uwielbia tworzyć - planować przytulne wnętrza, projektować grafiki komputerowe i rysować kolorowe obrazki.