Gospodarka doświadczeń
Perspektywa polskiego konsumenta
- ISBN: 9788301182359
- EAN: 9788301182359
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,36złCena detaliczna: 54,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.