Google Analytics dla marketingowców
-
Autor: Martyna Zastrożna
- ISBN: 9788324681006
- EAN: 9788324681006
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Helion
- Format: 14.0x21.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 176
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,52złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!