Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych
Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych
- ISBN: 9788379309429
- EAN: 9788379309429
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 172
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,38złCena detaliczna: 40,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,38 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej „być”, przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.
Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.