KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Fake news. Produkt medialny czasów postprawdy

Fake news. Produkt medialny czasów postprawdy

Produkt medialny czasów postprawdy

  • ISBN: 9788382090635
  • EAN: 9788382090635
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Aspra
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 268
  • Rok wydania: 2021
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 30,05
     zł
    Cena detaliczna:  45,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby i próbę tę należy uznać za udaną zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, niebanalna poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, ale i momentami ważnej i potrzebnej polemiki z Autorką. Już sam wybór problematyki wyraźnie wskazuje, iż pani Katarzyna Bąkowicz podjęła się analizy problemu nowatorskiego [...] stawiając sobie zadanie ambitne i podwójnie trudne, gdyż podjęła się eksploracji białej plamy badawczej, z którą to, poradziła sobie bardzo dobrze. Jej pracę czytam [] jako rozmywanie się kategorii prawdy w kulturze informacyjnej natychmiastowości, stąd sama prawdziwość informacji, staje się mniej istotna od możliwości przyciągania uwagi w dobie informacyjnego przeciążenia, co oczywiście odbywa się kosztem jej pauperyzacji i obniżania jakości prezentowanych informacji.
z recenzji Prof. dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj