Etyka mediów
-
Autor: Czarnecki Paweł
- ISBN: 9788372518651
- EAN: 9788372518651
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 144
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,47złCena detaliczna: 31,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.