Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Uwarunkowania, procesy, pomiar
-
Autor: Katarzyna Wojtaszczyk
- ISBN: 9788375257472
- EAN: 9788375257472
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 16,5x24 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 252
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,38złCena detaliczna: 33,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,38 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz