Ekonomika turystyki kulturowej
-
Autor: Adam E. Szczepanowski
- ISBN: 9788379309009
- EAN: 9788379309009
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 16x23 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 306
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,57złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,57 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową.