Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne klasy 4-8
Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia
-
Autor: Praca zbiorowa
- ISBN: 9788365418548
- EAN: 9788365418548
- Oprawa: oprawa: pudełko
- Wydawca: EI System
- Format: 24.0x34.0cm
- Język: polski
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
2 890,00zł
Jedyny taki program z bogatą i różnorodną bazą ćwiczeń dla uczniów w wieku 10-15 lat!
Program multimedialny skierowany jest do nauczycieli oraz pedagogów-psychologów do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych i kompensacyjnych z uczniami w wieku 10-15 lat. Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne dla uczniów klas 4 - 8 koncentruje się na czterech najpowszechniejszych zaburzeniach tj:
- Dysleksja (w wąskim rozumieniu) - trudności w czytaniu,
- Dysortografia - trudności z opanowaniem poprawnej pisowni,
- Dysgrafia - trudności z opanowaniem czytelnego graficznie pisania
- Dyskalkulia - trudność w rozumieniu
Dzięki temu, że program ""Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne"" jest spójnym rozwiązaniem obejmującym całość zagadnień z zakresu dysleksji rozwojowej, praca z uczniami staje się wyjątkowo skuteczna. Jądrem programu są multimedialne ćwiczenia oraz karty pracy.
Część materiału ćwiczeniowego może być równolegle wykorzystany do wspierania rozwoju kluczowych kompetencji językowych i matematycznych wśród uczniów:
- zaniedbanych społecznie
- z niewielkim deficytem rozwoju intelektualnego,
- z niewielkimi problemami widzenia i słyszenia,
- z różnymi formami nadpobudliwości (np. ADHD),
- z problemami emocjonalnymi w tym problemami ze spektrum autyzmu.
Program uwzględnia najnowsze rozporządzenia w zakresie Pomocy Psychologiczno Pedagogicznej, w tym praktyczne materiały dla rodziców (prezentacje, poradniki, ulotki), jest prosty w obsłudze i przystępny, można go zainstalować na dowolnej ilości komputerów w szkole (licencja otwarta).
Zestaw zawiera:
- blisko 500 ćwiczeń multimedialnych, które można komponować zależnie od zdiagnozowanych problemów ucznia,
- zestaw interaktywnych ćwiczeń, zabaw i gier edukacyjnych nawiązujących do znanych gier komputerowych,
- 420 wydrukowanych kart pracy dostępnych również w programie,
- kwestionariusze diagnostyczne i teksty umiejętności z arkuszami odpowiedzi,
- poradnik metodyczny z instrukcją obsługi,
- poradnik dla rodziców,
- długopis 3D wraz z szablonami rysunków dla uczniów z problemami matematycznymi, które zmieniają je w przestrzenne obiekty.