Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej
Studium teoretyczno-empiryczne
-
Autor: Juńczyk Tomasz
- ISBN: 9788323236160
- EAN: 9788323236160
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
21,57złCena detaliczna: 26,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,57 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?