
Edukacja małego dziecka T.8
- ISBN: 9788378508403
- EAN: 9788378508403
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Impuls
- Format: 16x23,5 cm
- Język: polski
- Seria: EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA
- Liczba stron: 242
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
16,78złCena detaliczna: 30,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,78 zł

Start edukacyjny to początek poznawania siebie i świata, warunkujący jakość życia indywidualnego i wspólnotowego. Tom 8 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Przedszkole – przemiany instytucji i jej funkcji, w całości został poświęcony zagadnieniom związanym z wychowaniem przedszkolnym. Okres wychowania przedszkolnego ma bez wątpienia strategiczne znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka. Jest to związane przede wszystkim z tym, że wszelkie wysiłki zmierzające do wyrównywania szans mają sens wówczas, gdy podejmowane są w najwcześniejszych latach rozwoju, a więc w wieku 2–6 lat. Tylko w tym momencie istnieje możliwość, aby został przerwany błędny łańcuch reprodukcji kulturowej z udziałem szkoły. Prezentowany tom obejmuje dwa główne zakresy tematyczne, ujęte w czterech częściach i odnoszące się po pierwsze – do przedszkola jako instytucji, w tym m.in. jej organizacji, warunków i kadry, a po drugie – do kompetencji związanych z jakościowym wymiarem przedszkolnej edukacji, w tym kompetencji nauczycieli-wychowawców oraz kompetencji dzieci.