E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy
-
Autor: Królewski Jarosław Sala Paweł
- ISBN: 978-83-01-21515-6
- EAN: 9788301215156
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165x30mm
- Język: polski
- Liczba stron: 550
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 24h
-
Brak ocen
-
77,68złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,22 zł
x
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?