
E-gatunki
-
Autor: Godzic Wiesław Bauer Zbigniew
- ISBN: 978-83-7561-443-5
- EAN: 9788375614435
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Poltext
- Format: 16x165x235mm
- Język: polski
- Liczba stron: 300
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
35,37złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. ""Nowe nowe media"" odróżnia od zwykłych ""nowych mediów"" ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro ""każdy"" - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.Tymczasem - myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage'ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi - bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili