Dzieci ze spec. trudn. w ucz. się mat. Gruszczyk E
Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
-
Autor: Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
- ISBN: 9788302065286
- EAN: 9788302065286
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: WSiP
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: EDUKACJA MATEMATYCZNA DZIECI
- Liczba stron: 312
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,62złCena detaliczna: 32,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,62 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć sięmatematyki.