Działania marketingowe organizacji
- ISBN: 9788320823950
- EAN: 9788320823950
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 250x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 304
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,07złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni – marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.