KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

  • ISBN: 9788326493768
  • EAN: 9788326493768
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Seria: MARKETING
  • Liczba stron: 332
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 55,21
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94
x
x
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące: • bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, • potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości, • bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, • możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), • zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, • stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji, • ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, • komunikacji marketingowej, • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj