Dwie niezwykłe godziny
Wykorzystaj swoją szczytową wydajność i zrealizuj najważniejsze zadania
-
Autor: Josh Davis
- ISBN: 978-83-8087-031-4
- EAN: 9788380870314
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 220x140x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 162
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,07złCena detaliczna: 34,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niezależnie od tego, czy lubimy swoją pracę, czy nie, wymiar zadań, którym na co dzień musimy sprostać, osiągnął doprawdy abstrakcyjne rozmiary. Codziennie budzimy się z niepokojem, czy uda nam się ze wszystkim zdążyć. Które niecierpiące zwłoki sprawy będziemy musieli – znowu – poświęcić, żeby nie utonąć w morzu pracy? W reakcji na nieustannie wydłużające się listy rzeczy do zrobienia intuicyjnie skupiamy się na zwiększeniu wydajności – próbujemy robić coraz więcej w coraz krótszym czasie.
Dr Josh Davis twierdzi jednak, że nie tędy droga. Nie chodzi bowiem o to, by robić więcej i szybciej, lecz o stworzenie warunków, które zagwarantują nam przynajmniej dwie bezcenne godziny szczytowej produktywności każdego dnia.
Davis ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę. Z książki dowiadujemy się, jak:
- maksymalnie wydłużyć czas między poszczególnymi zadaniami i świadomie decydować, czym zajmiemy się w następnej kolejności;
- planować zadania zgodnie z tym, jakich nakładów kognitywnych i emocjonalnych one od nas wymagają;
- posiąść umiejętność kierowania uwagą;
- ruszać się i odżywiać nasze ciała, by uzyskać natychmiastowe korzyści;
- rozpoznawać wpływ środowiska na nasz poziom czujności i skupienia.
Jesteśmy zdolni do imponujących przejawów zrozumienia, motywacji i skuteczności, jeśli tylko zapewnimy naszemu ciału i psychice optymalne warunki. Dwie bezcenne godziny to lekcja, jak każdego dnia wspinać się na wyżyny produktywności.
Dr Josh Davis jest dyrektorem ds. badań naukowych i głównym wykładowcą Instytutu Neuroprzywództwa, globalnej organizacji, która zajmuje się wdrażaniem wyników badań naukowych i wiedzy o funkcjonowaniu mózgu do praktyki biznesowej i obszarów rozwoju przywództwa. Wykładał na Uniwersytecie Columbia, Uniwersytecie Nowojorskim oraz w Barnard College. Pisuje dla HBR.org, „strategy+business”, „Psychology Today” oraz „People & Strategy”. Mieszka w Nowym Jorku.