Na świecie-kuźni Urdesh zmasowane siły Imperium przystępują do ostatecznej bitwy z dowódcą arcywroga, Anarchem i z jego elitarnymi jednostkami – barbarzyńskimi Synami Seka. Krwawe starcie przyniesie rozstrzygnięcie nie tylko dla planety Urdesh… przesądzi też o dalszych losach Krucjaty o Światy Sabbat. Ibram Gaunt – służący teraz jako prawa ręka Mistrza Wojny Macarotha – trafia w sam środek ciężkich zmagań. Jego regiment, legendarne „Duchy” z Tanith, jest w posiadaniu klucza do zwycięstwa, lecz gdy armie Imperium i Chaosu zewrą się w ostatniej, epickiej bitwie, Gaunt przekona się, że największe zagrożenie kryje się nie na zewnątrz, lecz w ich własnych szeregach.
Po sukcesie straceńczej misji na stacji „Ocalenie” komisarz-pułkownik Gaunt dociera wraz z Pierwszym Regimentem z Tanith na świat-kuźnię Urdesh, oblężony przez brutalne wojska Anarcha Seka. Na szali leży jednak coś więcej niż tylko los pojedynczej planety. Kampanią na Urdesh dowodzi osobiście Mistrz Wojny Macaroth, więc cel ataku arcywroga może okazać się całkiem inny: zniszczenie w jednym ruchu całej struktury dowodzenia armii Imperium. Czy Mistrz Wojny nieświadomie uczynił z samego siebie przynętę? I czy Duchy Gaunta zdołają obronić go przed zabójcami i machinami wojennymi Chaosu?
W trakcie krucjaty o Światy Sabbat komisarz Gaunt i jego ludzie muszą zmierzyć się z duchami przeszłości. Operacja mająca na celu wyzwolenie Światów Sabbat trwa. Komisarz-pułkownik wyrusza wraz ze swoim regimentem na nowy obszar działań wojennych – na świat-fortecę Jago. Gdy ataki nieprzyjaciela stają się coraz bardziej zażarte, Gaunt i jego oddział muszą stawić czoła zarówno brutalnej teraźniejszości, jak i bolesnej przeszłości. W najnowszej części przygód Duchów Gaunta Dan Abnett z pewnością nie zawiedzie swoich fanów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?