Drucker o marketingu
-
Autor: William C. Cohen
- ISBN: 978-83-63566-24-1
- EAN: 9788363566241
- Oprawa: zintegrowana
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 250x180x20mm
- Język: polski
- Liczba stron: 262
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,51złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,51 zł
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku! Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”. Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło. Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern (Z Przedmowy)?