
Dla przedszkolaków 3
Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych
-
Autor: Agata Indrychowska
- ISBN: 978-83-7514-190-0
- EAN: 9788375141900
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: EPIDEIXIS
- Format: 140x260x2mm
- Język: polski
- Liczba stron: 24
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
20,08złCena detaliczna: 26,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,05 zł
x
Dla przedszkolaków 3. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych to książeczka PUS będąca kontynuacją wydanych wcześniej części 1 i 2.
Ćwiczenia zawarte w tej książeczce wspomagają doskonalenie sprawności umysłowych. Pomagają rozwijać spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej; uczą porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Są okazją do ćwiczenia logicznego myślenia oraz koncentracji, a to wszystko w formie dobrej zabawy.
Dla przedszkolaków 3. Ćwiczenia i zabawy ogólnorozwojowe dla najmłodszych
to książeczka pełna pięknych ilustracji, które zachwycą dzieci. Można korzystać z niej zarówno w czasie zajęć w przedszkolu, jak i w gabinecie psychologiczno-pedagogicznym oraz w edukacji domowej.
Rozwiązywanie kolejnych zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka, a formuła PUS umożliwia dziecku samodzielną kontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. Poprawnie ułożony wzór kontrolny to dla dziecka jego osobisty sukces, który zachęca go do dalszych samodzielnych działań.
Ćwiczenia zawarte w tej książeczce wspomagają doskonalenie sprawności umysłowych. Pomagają rozwijać spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej; uczą porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Są okazją do ćwiczenia logicznego myślenia oraz koncentracji, a to wszystko w formie dobrej zabawy.
Dla przedszkolaków 3. Ćwiczenia i zabawy ogólnorozwojowe dla najmłodszych
to książeczka pełna pięknych ilustracji, które zachwycą dzieci. Można korzystać z niej zarówno w czasie zajęć w przedszkolu, jak i w gabinecie psychologiczno-pedagogicznym oraz w edukacji domowej.
Rozwiązywanie kolejnych zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka, a formuła PUS umożliwia dziecku samodzielną kontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. Poprawnie ułożony wzór kontrolny to dla dziecka jego osobisty sukces, który zachęca go do dalszych samodzielnych działań.