Odkrywanki sylabowe. Ćwiczenia do nauki czytania. Zestaw 1 to pomoc wspierająca naukę czytania metodą sylabową, połączona z ćwiczeniami rozwijającymi percepcję wzrokową, analizę sekwencyjną i motorykę małą. Dzięki atrakcyjnej formie i elementowi zabawy dziecko chętnie angażuje się w naukę, a czytanie staje się przyjemnością.Zestaw opiera się na słowach składających się z sylab otwartych zbudowanych ze spółgłosek: P, M, B, L, F, W, T, D, K, G, J, N.Zestaw zawiera ćwiczenia identyfikowania kolorowych obrazków tematycznych i atematycznych (i ich cieni). Pomoc dedykowana jest: nauczycielom przedszkolnym i wczesnoszkolnym,terapeutom i logopedom pracującym z dziećmi z trudnościami w nauce czytania,rodzicom wspierającym dzieci w nauce czytania metodą sylabową.Zawartość zestawu: 12 plansz z kolorowymi obrazkami,144 dwustronne kartoniki z obrazkami i sylabami,instrukcja z opisem ćwiczeń,kod QR do dodatkowych materiałów.Zestaw pozwala na trening: percepcji wzrokowejanalizy sekwencyjnej rozpoznawania syla
Nauka pisania bez nudyA jak auto, M jak mors - dopasuj elementy i pisz! Ten zestaw wprowadzi dzieci w świat liter i pomoże zacząć przygodę z nauką pisania. Ścieralne puzzle zachęcą do doskonalenia nowych umiejętności i zapewnią wiele godzin dobrej zabawy.W zestawie:książka z zadaniami48 elementów (24 dwuelementowe puzzle)pisak ścieralnyZestaw pozwala poznać 24 podstawowe litery alfabetu. Książka z różnorodnymi zadaniami zachęca do pierwszych prób pisania, a dołączone do zestawu puzzle pozwalają utrwalić nowo zdobyte umiejętności. W czasie zabawy dziecko łączy elementy z literami i odpowiadającymi im słowami oraz rozwija sprawność grafomotoryczną, poprawiając pisakiem szlaczki, litery i słowa. Ścieralna powierzchnia puzzli umożliwia wielokrotne próby i doskonalenie pisania. Barwne ilustracje z wesołymi postaciami ułatwiają zapamiętywanie liter.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
W serii detektywistycznej OPERACJA pojawia się 11 już tom przygód i zagadek Tiril, Olivera i ich wiernego towarzysza wypraw Ottona w dużym formacie.Muzeum sztuki w Elvestad przez miesiąc ma wystawiać słynny obraz pod tytułem Złodziej. Tiril i Oliver idą obejrzeć dzieło, lecz prędko odkrywają, że obraz na ścianie muzeum to kopia. Ktoś ukradł Złodzieja! Rozpoczyna się pościg za złodziejem obrazu, a ty, czytając tę książkę, możesz towarzyszyć w nim detektywom. Na każdej stronie znajdziesz zadanie, które należy rozwiązać, żeby kontynuować poszukiwania. Podczas lektury musisz znajdować ślady, podążać za wskazówkami, łamać szyfry i rozwiązywać zadania. Musisz mieć oczy szeroko otwarte! Rozwiązanie kryje się na ilustracjach i w tekście, na kolejnej stronie.
"Uwielbiasz świat LEGO(R) i nie boisz się wyzwań? Ten zestaw jest właśnie dla ciebie! Losuj karty, dobieraj klocki i twórz niepowtarzalne modele związane ze szkołą. Daj się ponieść swojej kreatywności! Plecak na nowy rok szkolny albo piórnik, klasowy zwierzak, a może nauczyciel kieszonkowy? To tylko niektóre z konstrukcyjnych zadań, jakie cię czekają w tej rozgrywce. Uwaga! Właśnie wkraczasz do świata nieskończonych możliwości budowania i przebudowywania! W zestawie znajdziesz 4 typy kart: karty TWÓRZ! inspirują do budowania, karty SPRAWDŹ SIĘ! wprowadzają kolejne konstrukcyjne wyzwania, karty ZMIENIAJ! dodają kontekst i zachęcają do przebudowywania, a karta BONUS nada zupełnie nowy wymiar zabawie! Karty Wyzwań świetnie się sprawdzą w podróży. Można się nimi bawić samemu lub z przyjaciółmi. Zestaw zawiera: 32 karty 25 klocków LEGO(R) W serii LEGO(R) Recreate. Karty Wyzwań znajdziemy także inne tytuły: Zwierzęta, Kosmos, Zamek, Przygody ninja, Przygoda w mieście, Ocean, Wynalazki, Pupile, Urodziny, Natura."
"Uwielbiasz świat LEGO(R) i nie boisz się wyzwań? Ten zestaw jest właśnie dla ciebie! Losuj karty, dobieraj klocki i twórz niepowtarzalne modele związane ze szkołą. Daj się ponieść swojej kreatywności! Plecak na nowy rok szkolny albo piórnik, klasowy zwierzak, a może nauczyciel kieszonkowy? To tylko niektóre z konstrukcyjnych zadań, jakie cię czekają w tej rozgrywce. Uwaga! Właśnie wkraczasz do świata nieskończonych możliwości budowania i przebudowywania! W zestawie znajdziesz 4 typy kart: karty TWÓRZ! inspirują do budowania, karty SPRAWDŹ SIĘ! wprowadzają kolejne konstrukcyjne wyzwania, karty ZMIENIAJ! dodają kontekst i zachęcają do przebudowywania, a karta BONUS nada zupełnie nowy wymiar zabawie! Karty Wyzwań świetnie się sprawdzą w podróży. Można się nimi bawić samemu lub z przyjaciółmi. Zestaw zawiera: 32 karty 25 klocków LEGO(R) W serii LEGO(R) Recreate. Karty Wyzwań znajdziemy także inne tytuły: Zwierzęta, Kosmos, Zamek, Przygody ninja, Przygoda w mieście, Ocean, Wynalazki, Pupile, Urodziny, Natura."
Dlaczego orzeł to symbol Polski?W którym mieście spotkasz krasnale? Dopasuj elementy, napisz słowa, sprawdź ciekawostki i poznaj odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Pomysłowe układanki pomogą dzieciom odkrywać nasz kraj i pozwolą ćwiczyć pisanie pierwszych wyrazów.W zestawie:książka z zadaniami48 elementów (24 dwuelementowe układanki)pisak ścieralnyZestaw przybliża dzieciom hasła i symbole wiążące się z naszą ojczyzną. Książka z różnorodnymi łamigłówkami i pomysłami na zabawy zachęca do poznawania Polski, a dołączone do zestawu puzzle pozwalają rozwijać sprawność grafomotoryczną. W czasie zabawy dziecko nie tylko łączy elementy, lecz także poprawia pisakiem nowo poznane słowa. Ścieralna powierzchnia puzzli umożliwia wielokrotne próby i doskonalenie pisania. Barwne ilustracje zachęcają do zabawy i rozbudzają ciekawość, a umieszczone na rewersie ciekawostki pomagają lepiej poznać geografię Polski, polskie symbole narodowe i tradycje.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Numer 1 listy bestsellerów "New York Timesa". Dajcie się porwać nowym przygodom Willi - panującej nad pierwotnymi mocami natury, nastoletniej leśnej czarownicy.Uczono ją, że trzeba kraść, żeby przetrwać, że światłoluby to ucieleśnione zło, a dobrem nadrzędnym jest klan. Chciwość i zajadłość przewodzącego mu padarana doprowadziły jednak do upadku ród Feiran. Głucha Jama uległa zniszczeniu. Willa zbudowała sobie nowy świat, zdobyła nową rodzinę i pogłębiła umiejętności, które przez lata wpajała jej babka. Niestety bliskim dziewczyny (roślinom, zwierzętom i ludziom) ponownie zagraża niebezpieczeństwo. Groźni są nie tylko nie znający umiaru drwale, którzy w imię dobrego zarobku i rozwoju cywilizacji bezlitośnie karczują lasy porastające Wielkie Góry Mgliste, ale i nowa mroczna siła, która narodziła się na zgliszczach byłej siedziby Feiran...Czy Willa zdoła uchronić tych, których kocha? Co czeka ostatnią czarownicę z klanu leśnych ludzi? I czym są cieniste stwory niosące ze sobą przeraźliwy chłód, śmierć i zapach zgnilizny, które pojawiły się ostatnio w leśnych ostępach? Czy staną się sprzymierzeńcem, czy wrogiem dziewczyny?Zanurzcie się w pełną tajemnic i magii, baśniową opowieść o Willi, literackiej siostrze Serafiny, która podbiła serca młodych i starszych czytelników na całym świecie. I bądźcie wytrwali w swej miłości, bo Robert Beatty pracuje już nad scenariuszem serialu, będącego aktorską adaptacją książek o nastoletniej Feirance.
Seria książek Chrum Chrum to propozycja zabawy ze świnką Peppą, jej rodzinką i przyjaciółmi. Książka zawiera różnorodne aktywności, zadania, kolorowanki, które mają na celu pobudzanie dziecięcej wyobraźni, rozwijanie spostrzegawczości oraz umiejętności plastycznych. W środku także naklejki, dzięki którym zabawa będzie jeszcze ciekawsza.
"Uwielbiasz świat LEGO(R) i nie boisz się wyzwań? Ten zestaw jest właśnie dla ciebie! Losuj karty, dobieraj klocki i twórz niepowtarzalne modele związane ze szkołą. Daj się ponieść swojej kreatywności! Plecak na nowy rok szkolny albo piórnik, klasowy zwierzak, a może nauczyciel kieszonkowy? To tylko niektóre z konstrukcyjnych zadań, jakie cię czekają w tej rozgrywce. Uwaga! Właśnie wkraczasz do świata nieskończonych możliwości budowania i przebudowywania! W zestawie znajdziesz 4 typy kart: karty TWÓRZ! inspirują do budowania, karty SPRAWDŹ SIĘ! wprowadzają kolejne konstrukcyjne wyzwania, karty ZMIENIAJ! dodają kontekst i zachęcają do przebudowywania, a karta BONUS nada zupełnie nowy wymiar zabawie! Karty Wyzwań świetnie się sprawdzą w podróży. Można się nimi bawić samemu lub z przyjaciółmi. Zestaw zawiera: 32 karty 25 klocków LEGO(R) W serii LEGO(R) Recreate. Karty Wyzwań znajdziemy także inne tytuły: Zwierzęta, Kosmos, Zamek, Przygody ninja, Przygoda w mieście, Ocean, Wynalazki, Pupile, Urodziny, Natura."
O czym jest ta książka? O bliskości Boga.
Nazywamy tę bliskość sakramentem Eucharystii, co z języka greckiego tłumaczy się zwykle jako dziękczynienie. Słów na odkrycie całej głębi tego określenia nie znajdziemy jednak w żadnym słowniku.
Trzeba ich szukać w Piśmie Świętym. Czytane od początku, pomału odsłania przed nami tajemnicę Bożej obecności, ukrytą ostatecznie w jednym tylko Słowie. Tym, które Bóg w swoim Synu dał kiedyś światu. Podczas każdej Mszy
Świętej widzimy, jak to Słowo się spełnia, stając się Ciałem. A my możemy się Nim karmić tak prosto, jak chlebem.
Pamiętacie Szwendarriego, żółty samochód, który rzadko jeździ tam, gdzie powinien?No to trzymajcie się foteli i zapnijcie pasy , bo oto powraca - w kolejnej niezapomnianej przygodzie! Majk a wraz ze swoją zwariowaną rodziną planują następny wyjazd , jednak wszyscy wiemy, jak to się kończy, gdy prowadzi samochód z charakterem większym niż bak jego paliwa. Będzie trochę strachu, sporo śmiechu i jak zawsze - kompletnie nieprzewidywalny finał.Czy wszystko pójdzie po ich myśli ? A skąd! Czy będzie nudno? Nigdy w życiu.
Tappi dopiero co wrócił z morskiej wyprawy, a już musi mierzyć się z nowymi wyzwaniami!Dzielny wiking wyrusza w kolejną podróż - tym razem aż do Mruczących Gór, by odzyskać magiczną miskę swojego przyjaciela Głabrzycha. To daleka wędrówka. A po drodze czekają go niezliczone przygody: smok z czkawką, czarodziejskie eliksiry, głodne gobliny, pokazy magiczne Tappi będzie musiał wykazać się sprytem, zręcznością i odwagą. Ale, jak zawsze, nie będzie sam. Serdeczny podróżnik może przecież liczyć na swoich przyjaciół!Czy wikingowi uda się po raz kolejny uratować Szepczący Las i jego mieszkańców? Czy zdoła pomóc wszystkim, którzy tej pomocy potrzebują?Przekonajcie się sami! Czeka na Was wspaniała opowieść po brzegi wypełniona ciepłem, humorem, a przede wszystkim - przygodami!
OPERACJA UCIEKINIERKA to już 24 książka z serii detektywistycznej OPERACJA.Złodziejka biżuterii ucieka z więzienia ukryta w ciężarówce z brudną bielizną... Ciężarówka dotarła do pralni w Elvestad, ale ślad po uciekinierce zaginął. Wiele wskazuje na to, że kryminalistka ukrywa się w okolicy Biura Detektywistycznego nr 2, a zatem Tiril, Oliver i Otto mają kolejną sprawę do rozwiązania! Czy zdołają namierzyć uciekinierkę? I czy uda im się odnaleźć skradzione przez nią klejnoty?
Wyszukuj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Bazgrakami!Sympatyczne stworki zapraszają do wspólnej zabawy. Dołącz do nich! Nakarm owieczki, podskakuj jak żabka nad stawem, podlej z Frygą warzywa i naśladuj głosy wiejskich zwierząt. Z Bazgrakami nie będziesz się nudzić!Dzięki wspólnej przygodzie z Bazgrakami dziecko dowie się więcej o wiejskich obowiązkach. Wesołe stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W książeczce znajdziecie:kolorowe ilustracje, które działają na wyobraźnię maluchówróżnorodne zadania zachęcające dzieci do wskazywania paluszkiem, zabaw ruchowych, wydawania zwierzęcych odgłosów oraz mówieniaproste obliczenia, wyszukiwanki, labirynty i plątaninkiduże naklejki, które można odkleić i przykleić jeszcze razKapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Rysuj, ścieraj i baw się z Bazgrakami!Poznaj bystre stworki ich ulubione zajęcia. Zobacz, jakie mają pomysły na spędzenie czasu w domu, i pobaw się z nimi. Sprawdź, co robią w ogrodzie, odwiedź z nimi plac zabaw i wybierz się na niezapomnianą wycieczkę! Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny - jeśli dziecko popełni błąd, może spróbować jeszcze raz!Wspólna zabawa z Bazgrakami to wspaniała forma spędzania wolnego czasu. Wesołe stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W książeczce znajdziecie:ciekawe zadania, przy których dziecko nie będzie się nudzić, m.in.: rysowanie po śladzie, labirynty, plątaninki i wyszukiwanie różnic,różnorodne i angażujące łamigłówki,wyznaczone miejsca na własne rysunki.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Wyrusz w podróż po Polsce z Bazgrakami!Bazgraki odwiedzają wiele regionów, poznają lokalne tradycje, próbują miejscowych potraw i wysłuchują fascynujących legend. Dzięki wspólnej wyprawie po kraju dziecko dowie się, jak wyglądają symbole narodowe czy tradycyjne wycinanki, oraz pozna najsławniejszych Polaków. Do zeszytu dołączony jest pisak ścieralny - jeśli dziecko popełni błąd, może spróbować jeszcze raz!Poznawanie Polski to doskonała zabawa, której towarzyszą Bazgraki - te niesamowite stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W środku:ciekawe i różnorodne zadania, przy których dziecko nie będzie się nudzić, m.in.: rysowanie po śladzie, plątaninki, labirynty i odszukiwanie różnic,piękne ilustracje związane z polską kulturą, tradycjami i obyczajami,ciekawostki dotyczące historii Polski, geografii, dań kuchni polskiej i wielu innych dziedzin!Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Wyszukuj, naklejaj, poznawaj świat i baw się z Bazgrakami!Sympatyczne stworki zapraszają do wspólnej zabawy. Dołącz do nich! Poznawaj kosmos, wybierz się z Frygą na poszukiwanie skarbów i baw się wesoło na balu przebierańców. Z Bazgrakami nie będziesz się nudzić!Wspólna zabawa z Bazgrakami to wspaniała forma spędzania wolnego czasu. Wesołe stworki wspierają malucha w nauce i sprawiają, że zamienia się ona w wartościową zabawę.W książeczce znajdziecie:kolorowe ilustracje, które działają na wyobraźnię maluchówróżnorodne zadania zachęcające dzieci do wskazywania paluszkiem, zabaw ruchowych, wydawania śmiesznych dźwięków oraz mówieniaproste obliczenia, wyszukiwanki, labirynty i plątaninkiduże naklejki, które można odkleić i przykleić jeszcze razKapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
"Zabawy logopedyczne. Mądra główka mówi słówka" to książka dla dzieci, którym z trudnością przychodzi opanowanie poprawnej wymowy. Jeśli wiemy, że dziecko nie ma anatomicznych wad aparatu mowy, należy z nim przede wszystkim ćwiczyć, ale ćwiczenia powinny mieć formę zabawy. Rodzic powinien zachęcać dziecko do pracy nad wymową i bawić się razem z nim. Pomocne okażą się zadania z tej książki: zabawne wierszyki, proponowane ćwiczenia oddechowe, zagadki tekstowe oraz kolorowanki. Praca nad kształceniem poprawnej wymowy powinna być dla dziecka przyjemnością i ma kojarzyć się za zabawą - tylko wtedy można liczyć na zadowalające efekty. Opanowanie poprawnej wymowy nie tylko ułatwi dziecku dobry start w szkole, ale przede wszystkim wzmocni w nim wiarę we własne możliwości i podniesie samoocenę.
Zestaw wierszyków zawierających wyrazy, których wymowa może sprawiać dziecku trudności. Zabawne czterowersowe rymowanki wpadają w ucho i ułatwiają pracę nad poprawną artykulacją. Tekstom towarzyszą ilustracje, które można kolorować w trakcie ćwiczeń.
Kiedy dochodzi do tajemniczych zbrodni,
wszystkie zwierzeta w okolicy, nawet te zyjace na ulicy,
zwracaja sie do swina morskiego detektywa Gerarda.
Jest on jednak znanym lasuchem, wiec podejmuje sie rozwiazania sprawy tylko wtedy, gdy otrzyma smaczne honorarium. Razem z Gerardem dowiesz sie, kto ukradl kocie sniadanie, uciekniesz przed glodnymi drapieznikami, poznasz prawde o tajemniczym potworze, ktory straszy dobre zwierzeta, bedziesz eksplorowac ciemne zakamarki i walczyc z lekiem, a co najwazniejsze nauczysz sie blyskawicznie lapac przestepcow za pomoca dedukcji i logiki.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?