Tung Tung Tung Sahur zaprasza na niezapomnianą zabawę w lunaparku! Każda strona tej kolorowanki to okazja do wyrażenia swojej wyobraźni - wystarczą kredki, flamastry i oczywiście... naklejki! 16 stron radości i kreatywności - dołącz do wesołej paczki!
Zwyczaje Myszki Minnie to puzzle składające się z 200 elementów z bohaterami bajki Myszka Minnie. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 480x340 mm.
Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło i wykorzystanie materiałów ekologicznych.
Dla dzieci w wieku od 7 lat
Blask magii przyjaźni to puzzle z serii Glitter, składające się ze 100 elementów. Układanka została pokryta delikatnym, złotym brokatem, który sprawia, że zarówno opakowanie, jak i poszczególne elementy pięknie się mienią! Po ułożeniu puzzli powstanie obrazek o wymiarach 410x278 mm, który zachwyci wszystkich małych fanów bajek o Księżniczkach.
Układanka, przeznaczone są dla dzieci powyżej 5. roku życia
Trzecia część serii o Atramentowym Świecie. Atramentowy Świat powoli umiera. Ale nadzieja wciąż się tli. Trzecia część bestsellerowej serii Cornelii Funke przenosi czytelników jeszcze głębiej w mroczne i nieprzewidywalne zakamarki opowieści, która zaczęła żyć własnym życiem. Mortimer wciąż walczy o szczęśliwe zakończenie, ale każda decyzja niesie za sobą coraz większe konsekwencje. Gdy trafia do Podziemi, by stawić czoło samej Śmierci, zawiera układ, którego cena może okazać się zbyt wysoka — nie tylko dla niego, ale i dla jego córki, Meggie. W tym czasie do świata żywych powraca Smolipaluch. Potężniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, z ogniem w sercu i władzą, która może ocalić lub zniszczyć wszystko, co napotka na swojej drodze. Czy opowieść da się jeszcze uratować? A jeśli tak, to za jaką cenę?
Kontynuacja bestsellerowej trylogii osadzonej w Atramentowym Świecie. Pięć lat po wydarzeniach opisanych wAtramentowej śmierciMo, Meggie, Elinor, Fenoglio, Smolipaluch i reszta żyją w Ombrze, w której od wielu lat panuje pokój. Jednak Orfeusz, który stracił całe bogactwo, a także moc Czarodziejskiego Języka, osiadł w Grunico i niezmiennie usiłuje zemścić się na Smolipaluchu. Z pomocą Balbulusa podstępem doprowadza do tego, że wszyscy po kolei znikają z Atramentowego Świata i zostają uwięzieni w Szarej Książce. Smolipaluch zamierza złamać zaklęcie i wziąć odwet na Orfeuszu, jednak w drodze do Grunico zostaje pojmany i doprowadzony przed swego prześladowcę. Ostatecznie Smolipalucha ratują towarzysze podróży i wspólnie odkrywają tajemnicę Szarej Książki oraz tego, jak uwolnić uwięzione na jej kartach postaci. Wciągająca opowieść, w której przyjaźń i miłość walczą z czarną magią i siłami zła. „Piękny apel o pokój, miłość i przyjaźń, o szacunek dla każdej żywej istoty i rzeczy, a przede wszystkim oda do sztuki w czasach wojny i przemocy, niszczenia natury i znanych nam pewników” / Irène Bluche, rbbKultur
Uroczo ponura opowieść o nieumarłym lisie, którego samotny żywot zostaje wywrócony do góry nogami, gdy dowiaduje się, że jego posada przewodnika dusz jest zagrożona. Bazyl mieszka w Martwym Lesie. Jest przewodnikiem dla zwierzęcych dusz w zaświatach. Kiedy u progu jego drzwi staje borsuczyca o imieniu Coniemiara, wszystko się zmienia. Pomimo wysiłków lis nie umie wyprowadzić jej z Lasu i wskazać drogi. Razem wyruszają więc na wyprawę w poszukiwaniu Hesterkur - wieszczki, która może im pomóc. Ale czy to, co Hesterkur wyjawi, okaże się tym, co chciał wiedzieć Bazyl?
Trenuj pisownię trudnych wyrazów!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem polskiej pisowni!Ćwicz pisanie trudnych wyrazów i nie daj się ortograficznym pułapkom! Dowiedz się, jak wykorzystywać bogactwo języka polskiego w praktyce. Rozwiązuj krzyżówki i rebusy, doprowadź rycerza do wyjścia z labiryntu i złam niejeden kod. Dzięki temu zeszytowi dyktanda staną się łatwe i przyjemne!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej pisowni,kolorowe ilustracje,prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Poznaj i zapamiętaj zasady polskiej pisowni!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem ortografii!Poznaj zasady polskiej pisowni jak własną kieszeń! Ćwicz i nie daj się zaskoczyć żadnemu wyjątkowi! Rozwiązuj rebusy, zamień się w detektywa i odgaduj wyrazy albo wpisz właściwe hasło do krzyżówki. Nauka ortografii nie musi być nudna!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej ortografii,kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Opanuj mnożenie do 100 bez trudu! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia! Ćwicz tabliczkę mnożenia do 100 – od prostych działań do trudniejszych obliczeń. Odkryj zasadę mnożenia i jego przemienności dzięki różnorodnym łamigłówkom. Koniec z wkuwaniem tabliczki mnożenia na pamięć! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek. EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Ćwicz działania matematyczne bez nudy! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia i dzielenia! Przekonaj się, że mnożenie i dzielenie do 100 to świetna zabawa! Sprawdź, jaki wynik wskazuje waga, zagraj w matematyczne kółko i krzyżyk oraz znajdź drogę do rakiety w kosmosie. Mnóstwo sposobów na naukę bez nudy! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia i dzielenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.
EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7–11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Jeż w salonie fryzjerskim? Niedźwiedź z Bieszczad tęskniący za morzem? A do tego ciekawska garbata żyrafa?W towarzystwie zabawnych postaci, które z każdej sytuacji potrafią wyciągnąć lekcję, przekonacie się, że nie ma rzeczy niemożliwych. Rozgrywające się w świecie natury historie dostarczą wielu uśmiechów i zaskoczeń, a każdy odkryje dzięki nim coś nowego - o sobie i innych."Smyki czytają wierszyki" to zbiór utworów, które przywołują wspomnienia i zachęcają do tworzenia nowych podczas wspólnego czytania. Dorośli wyruszą w podróż do przeszłości wypełnionej klasyką polskiej poezji dziecięcej, a maluchy dadzą się porwać wyobraźni. Czas wrócić do chwil, gdy rytm i rym wiodły przez niesamowite przygody.Agata Ciurla (ur. 1987) - lekarz dentysta, na co dzień zajmuje się ortodoncją. Dba o uśmiechy małych i dużych pacjentów nie tylko zawodowo, ale także prywatnie, tworząc rymowane historie, które bawią i uczą. Gdy w 2024 roku została mamą, dziecięca radość stała się jej inspiracją do pisania opowieści.
Nowa księga przygód autorstwa George'a McDonalda to fascynująca opowieść o odwadze, uczciwości i sile prawdziwego dobra.Gdy młody górnik Curdie spotyka tajemniczą prababkę królewny Ireny, nie przeczuwa, że ten moment odmieni jego życie. Wysłany na niebezpieczną misję, Curdie otrzymuje od kobiety pomoc: niezwykłą towarzyszkę i cudowny dar, dzięki któremu będzie miał możliwość dokonywania właściwych wyborów.W Burzogrodzie, stolicy państwa, Curdie staje wobec pałacowych intryg, zdrady i choroby, która toczy całe królestwo. W świecie pełnym przeciwności, kiedy nawet przyjaciele okazują się wrogami, Curdie i królewna Irenka muszą znaleźć sposób na uratowanie króla i ocalenie królestwa.Jest to opowieść o dojrzewaniu do prawdziwego bohaterstwa, które nie polega na fizycznej sile, lecz na wytrwałości i gotowości do walki po stronie dobra, nawet gdy zło wydaje się silniejsze. To historia, która długo zostaje w pamięci - pełna refleksji nad tym, co czyni nas ludźmi i jak łatwo zatracić człowieczeństwo.
Czy wiesz, że w Polsce święta to czas prawdziwej magii? Dzieją się wtedy różne cuda! Ze śniegu wyrastają kwiaty, woda w strumykach zamienia się w miód lub w złoto, a zwierzęta mówią ludzkim głosem. I to jeszcze nie wszystko!
Razem z Turoniem, jednym z kolędników, wyrusz w podróż przez świąteczne obyczaje, magiczne przesądy i zapomniane tradycje. Od wróżb w noc andrzejkową przez mikołajki, adwentowe lampiony aż po kolędy trzech króli i karnawałowe zabawy.
Turoń zdradzi ci wszystkie świąteczne tajemnice. Dlaczego w jednej części Polski zajadamy się słodką od miodu kutią, a w innej – grochem z kapustą? Po co na stole pusty talerz? Czy prezenty pod choinką zostawia Mikołaj, Dziadek Mróz, Gwiazdka czy może Aniołek?
Odkryj magiczne polskie tradycje i przeżyj święta tak jak twoja praprababcia.
W środku znajdziesz również:
– grę planszową „Szlakiem kolędników”,
– 4 projekty plastyczne do samodzielnego wykonania,
– przepis na szczodraki – bułeczki przynoszące szczęście,
– link do strony z nagraniem kolędy.
Patryk Rutkowski (@etnolog_w_pracy) to miłośnik kultury ludowej, antropolog i choreograf. Szyje tradycyjne stroje ze wszystkich regionów Polski. Podróżuje nie tylko po świecie, ale też w czasie, tropiąc przeszłość swoich przodków.
Snuggle up with Flicker the Dragon in this brand new lift-the-flap adventure, part of the no.1 bestselling Ten Minutes to Bed series!
It's time to snooze in the Land of Nod but not everyone is in bed yet... Can you find where Flicker the dragon is hiding before bedtime?
This magical lift-the-flap adventure features sturdy, durable flaps on every spread as young children search for Flicker, meeting all their favourite characters from the Ten Minutes to Bed series along the way, from Twinkle the Unicorn to Rumble the Dinosaur!
Weaving a journey from lively beginning to a gentle end, this gorgeous novelty board book is perfect for little ones winding down for bedtime.
Join Danny and Dino on a POOPTASTIC trip to the zoo in this hilarious lift-the-flap story!
Join Danny and Dino at the zoo in this pooptastic lift-the-flap story! With rip-roaring rhyme and laugh-out-loud silliness, the Dinosaur that Pooped has sold over 1.5 million copies around the world!
The hilarious new picture book from the record-breaking Adam Kay and Henry Paker. Meet Simon. Simon is the hero of this story.But unlike most heroes in most stories, Simon is a piece of snot. He lives with his family in the left nostril of a girl called Phoebe. Follow Simon on his hilarious and extremely slimy adventure as he learns about everything snot does to protect our bodies – a fascinating and uplifting journey of self-discovery about how brilliant and important he really is.Praise for Amy Gets Eaten - Winner of The Week Junior Children's Picture Book of the Year Award 2024'Frank and funny [...] Perfect for potty training and beyond' The Guardian'This book will have you chuckling throughout - and amidst the laughter, it's still very much an educational read' The Independent'A fun fact-filled journey through the human digestive system!' The Week Junior'Gross (but amazingly anatomically accurate!)' Lancashire PostPraise for Kay's Anatomy:'An enjoyably gross look at the human body. Hours of gruesome fun guaranteed' i'Like listening to a teacher who makes pupils fall about' Sunday Times'Totally brilliant!' Jacqueline Wilson'Fun and informative' Malorie Blackman'Very funny - this exciting book is bound to inspire the next generation of medics' Sunday ExpressPraise for Kay's Marvellous Medicine:'A ridiculously funny read that will delight, gross out and educate all at the same time' Independent'Educational and entertaining. It should be on the national curriculum!' Harry Hill'Completely marvellous and very funny' BookTrust
Learn to swim with everybody's favourite twins! A fantastic, colourful story book from the ever popular Topsy and Tim series. Topsy and Tim are always finding fun adventures in the real world, and this story is reassuring for young children having first experiences of their own. Going to the swimming pool for the first time can be daunting but Topsy and Tim are having fun! Follow the twins on their adventures as they have lessons, learn to swim without their armbands and take part in a swimming competition.A trusted and well-loved pair who can help guide parents and children through 'first experiences'. This bestselling Topsy and Tim title has been refreshed with a contemporary and fresh style that will appeal to a new generation of readers.
In the incredibly diverse environments of our Planet Earth, animals must compete to find the resources they need to survive. Each animal has its own unique strengths that give it an advantage in the natural world. And sometimes, the underdog can come out on top.In this next instalment in the Who Wins series, inspired by the BBC's ground-breaking natural history programmes, readers must decide which animal they think would 'win' in each scenario – whether it's for travelling the longest distance, impressing a potential mate, or escaping from a predator. Each creature has its own fact-file that rates its strengths and special features, with hidden clues for the reader that lead to the answer. Scattered throughout the book are fascinating facts about these amazing creatures and their habitats, all of which have been verified by the team of experts at BBC Earth.Leap into a fascinating world of real-life animal scenarios – and make sure you choose your winners wisely! This fact-packed book is perfect for animal-obsessed kids aged 7–9.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?