KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

  • ISBN: 9788381802253
  • EAN: 9788381802253
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Format: 225x160x22 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 386
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 38,51
     zł
    Cena detaliczna:  44,80 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,33
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj