Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
-
Autor: Olszanecka-Marmola Agata
- ISBN: 9788381802253
- EAN: 9788381802253
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Adam Marszałek
- Format: 225x160x22 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 386
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,51złCena detaliczna: 44,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,33 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.