KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Człowiek w turystyce Role potrzeby zachowania

Człowiek w turystyce Role potrzeby zachowania

Warsztaty z geografii turyzmu. T. 7

  • EAN: 9788380882935
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 23.0x18.1
  • Język: polski
  • Liczba stron: 286
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 29,71
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Przedstawione w publikacji prace zostały pogrupowane w trzy bloki tematyczne. Pierwszy blok odnosi się do zagadnień teoretyczno-metodologicznych, między innymi podnoszących kwestię indywidualnej przestrzeni turystycznej człowieka, inhibitorów jego aktywności turystycznej, oceny zastosowania w badaniach uznanych koncepcji teoretycznych (np. społecznych i prognostycznych) czy próby kreowania nauki o turystyce. Drugi blok dotyczy rozważań nad rolą człowieka w turystyce, która została określona poprzez zarysowanie sylwetki turysty w parku narodowym, a także zdefiniowanie działań wychowawczych i popularyzatorskich w organizacjach turystycznych oraz prognostycznych (scenariusze rozwoju). W trzecim bloku autorzy zajmują się tematyką zachowań i potrzeb człowieka w turystyce. Zostały one pokazane na przykładach: strefy nadmorskiej wybrzeża Bałtyku, uczniów szkół z obszaru aglomeracji poznańskiej, łódzkich hosteli, sieciowych produktów turystycznych na obszarze euroregionów Glacensis i Pradziad oraz „złotego pociągu” w okolicy Wałbrzycha.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj