KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Człowiek korporacji

Człowiek korporacji

Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja

  • ISBN: 9788373833876
  • EAN: 9788373833876
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Scholar
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 316
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 28,70
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,84
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem ?bardziej pracownikiem niż człowiekiem?. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja ? instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik ? instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy ?charakteru narodowego? bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj