
Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
-
Autor: Molęda-Zdziech Małgorzata
- ISBN: 9788376417981
- EAN: 9788376417981
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0
- Język: polski
- Liczba stron: 444
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
62,91złCena detaliczna: 78,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,91 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:
Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.
dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:
(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.