
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat..
- ISBN: 9788324663286
- EAN: 9788324663286
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Helion
- Format: 14x20,8 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 184
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
25,40złCena detaliczna: 37,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Co tysiąc głów, to nie jedna.
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich? konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym ?dawcą? komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno ? zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców ? i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i? nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.
Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?