
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
-
Autor: Stawarz-García Barbara
- ISBN: 9788301196691
- EAN: 9788301196691
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 233x168 mm
- Język: polski
- Seria: E-MARKETING
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
59,78złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
x
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.