CONTENT Elementarna cząstka marketingu
-
Autor: Lieb Rebecca Szymanski Jaimy
- ISBN: 978-83-240-5452-7
- EAN: 9788324054527
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Znak
- Format: 242x169x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,91złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.