CeWEBryci. Sława w sieci
- 
                        Autor: Janczewski Michał
 - ISBN: 9788375877137
 - EAN: 9788375877137
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Impuls
 - Format: 16.0x24.0cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 222
 - Rok wydania: 2011
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    17,79złCena detaliczna: 28,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,79 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            "Cewebryci" to książka opisująca relację między internetem a sławą.  Wychodząc z założenia, że tak jak kino i teatr stworzyły gwiazdę, radio i telewizja - celebrytę, a prasa tabloidowa - celetoida, można powiedzieć, że i sieć powołuje do życia własny rodzaj bytu: cewebrytę.  
W części pierwszej tekst nakreśla historię sławy, prezentuje koncepcje na temat tego, skąd bierze się jej żądza oraz zainteresowanie osobami nią obdarzonymi, i zastanawia się, jaką rolę sława odgrywa we współczesnym społeczeństwie.  
Druga część to barwna galeria cewebrytów. Bezdomny kierowca tira, eks-śpiewaczka operowa i była narkomanka, turecki casanowa, duet trubadurów oraz biuściasta nauczycielka angielskiego z Rosji - każda z tych postaci ma własną, często zaskakującą, a czasem wzruszającą historię.  
Część trzecia skupia się na zdefiniowaniu oraz teoretycznym ujęciu cewebryty i skonfrontowaniu go z celebrytą. Patrzy na tego pierwszego zarówno od strony całego systemu funkcjonowania sławy, jak i samej jednostki. Stara się też zaproponować rozwiązanie jednego z największych problemów cewebryty, a także próbuje dociec, jaka przyszłość może czekać jego, a jaka celebrytę.