
Budowa wartości klienta
Teoria i praktyka
-
Autor: Dobiegała-Korona Barbara
- ISBN: 9788379306893
- EAN: 9788379306893
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 383
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
53,69złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,59 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie – jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.
Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).