Branding Krótkie Wprowadzenie 29
- 
                        Autor: Jones Robert
 - ISBN: 9788381428200
 - EAN: 9788381428200
 - Oprawa: oprawa: broszurowa
 - Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 - Format: 210x130x8 mm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 156
 - Rok wydania: 2021
 - Wysyłamy w ciągu: 48h
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    29,24złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24 zł
 
x
        
            > KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.