Big data w zarządzaniu
- ISBN: 9788320824728
- EAN: 9788320824728
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 235x160x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 310
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
44,49złCena detaliczna: 69,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł
x
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.