Biblia copywritingu wyd. 2
-
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
- ISBN: 978-83-8322-917-1
- EAN: 9788383229171
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press
- Format: 208x140x12mm
- Język: polski
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
28,37złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,37 zł
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.