KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo BestPress

Okładka książki Nie bój się akwizycji

19,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pozyskiwanie nowych klientów jest pożądane w każdej firmie. W rzeczywistości tylko nieliczni potrafią skutecznie i z przekonaniem zajmować się akwizycją - i czerpać z niej satysfakcję. Poradnik ten pokazuje, w jaki sposób pokonywać bariery, ograniczać stres oraz odwoływać się do własnej osobowości, aby wychodzić do innych ludzi i nawiązywać z nimi kontakty. Jedno jest pewne: Tylko osoby przekonane o własnej wartości odniosą sukcesy w marketingu.
Okładka książki Rodzina - model z przyszłością

19,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Profesor Ulrich Beer, doktor filozofii, profesor honoris causa, dyplomowany psycholog, autor ponad 70 książek, komentator 60 programów TV z cyklu `Małżeństwo przed sądem` jest autorem serii książek pt. `Jak żyć`.
Okładka książki Second Life. Życie, miłość, zarabianie pieniędzy

84,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Second Life (SL) jest trójwymiarową, wirtualną rzeczywistością, tworzoną przez użytkowników z całego świata. Przypomina grę komputerową, ale nią nie jest. Obecność w Second Life nie ma wyznaczonego celu, nie zbiera się `punktów`, nie traci się `energii`, nie ma do wykonania żadnych `misji`. Twórcy aplikacji sami nazywają swoich użytkowników mieszkańcami, tak więc rzeczywistość Second Life stara się naśladować prawdziwe społeczeństwo. W Polsce uczestniczy w Second Life już ponad 100 tys. entuzjastów `Drugiego Życia`, na świecie ponad 6 milionów. Na przykład Kraków będzie pierwszym polskim miastem umieszczonym w internetowej, trójwymiarowej grze imitującej prawdziwy świat. Szokiem dla czytelników `Tygodnika Powszechnego` jest utworzenie wirtualnej redakcji w `Second Life`. Nikt już nie powstrzyma `Drugiego Życia`, które robi oszałamiającą karierę.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj