KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Beniamin

Opakowanie Worek na gimnastykę Minnie Mouse

23,20 zł


Worek na gimnastkę, wykonany z poliestru, posiada szybkozłączki. Ściągany sznurkami. Bardzo pojemny i wytrzymały. Na worku jest estetyczna grafika z serii Minnie Mouse. Idealny na obuwie, na wf, zajęcia sportowe, basen. Posiada elementy odblaskowe.
Opakowanie Gumka + temperówka Jurassic Park

9,54 zł


Na jednym blistrze znajduje się gumka wyjątkowo giętka i miękka. Nie pęka, nie twardnieje, nie brudzi się. Temperówka posiada ostrze z stali nierdzewnej. Na etykiecie znajdują się ulubieni bohaterzy z serii Jurrasic Park.
Opakowanie Zestaw na zdjęcia Kraft Liner

16,38 zł


Zestaw ramek do samodzielnej kreacji
Opakowanie Obrus folia 180 x 108 cm

6,86 zł


OBRUS PLASTIKOWY W KOLORZE RÓŻOWYM Z MOTYWEM KRÓLEWNY. WYMIARY PO ROZŁOŻENIU 108 x 180 CM.
Opakowanie Korektor w taśmie

7,48 zł


Korektor w taśmie. szerokość taśmy 5mm, długość 8 metrów.
Opakowanie Naklejki na zeszyty Spiderman

5,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Naklejki na zeszyty Spiderman.
Opakowanie Kalendarz 2022 książkowy B6 mix

13,26 zł 8,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Mix wzorów. Towar wysyłany losowo.Format B6, dzień na stronie, 356 str. sobota i niedziela na 1 stronie
Opakowanie Naklejki na zeszyty No Name Dżungla

4,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Mix wzorów, towar wysyłany losowo.NAKLEJKI NA ZESZYTY - na każdej naklejce miejsce na wpisanie imienia, nazwiska i klasy. Wysokość: 23 cm; szerokość: 9 cm cm. Dwa arkusze z naklejkami w opakowaniu, na każdym 10 szt. naklejek
Opakowanie Przysłowia w tubie

21,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra pamięciowa ,,PRZYSŁOWIA"" Przysłowia towarzyszą nam od zarania dziejów. Wyrażają mądrość, naukę, przestrogę. Jeśli chcesz nauczyć się przysłów- zgodnie z powiedzeniem ""przysłowia mądrością narodów"" ta gra Ci w tym pomoże. Jeśli myślisz, że znasz je wszystkie... Sprawdź się w naszej grze! Zawartość opakowania: 72 krążki: . 36 krążków z rewersem czerwonym . 36 krążków z rewersem niebieskim instrukcja A5
Opakowanie Blok rysunkowy biały A4/20K Nice and Pretty

4,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Blok rysunkowy biały A4/20 kartek z pierwszą stroną do kolorowania
Okładka książki Kredki neonowe 6 kolorów

6,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

KREDKI NEONOWE 6kol. pakowane po 24 sztuki
Opakowanie Czapeczka urodzinowa (16 cm) 6 sztuk

4,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

CZAPECZKI PAPIEROWE Z MOTYWEM PIRATA, WYSOKOŚĆ 16 CM, ŚREDNICA 10 CM, 1 OPAKOWANIE ZAWIERA 6 SZT.
Opakowanie Obrus folia 180 x 108 cm

6,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

OBRUS PLASTIKOWY Z MOTYWEM PIRATA. WYMIARY PO ROZŁOŻENIU 108 x 180 CM.
Opakowanie Interaktywny Kurs Treningu Pamięci

52,07 zł 42,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie. Przedstawiona wersja oprogramowania IKTP (Interaktywny kurs treningu pamięci) zawiera 7 modułów z ćwiczeniami oznaczonymi odpowiednimi ikonkami oraz 1 modułu Wyjście służącego zakończeniu gry i opuszczeniu programu, oznaczonego ikonką otwartych drzwi. Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie. Moduł Losowanie pozwala na ćwiczenie zapamiętywania serii cyfr i liczb. Zarówno arabskich, jak i rzymskich. jedno, dwu, lub trzycyfrowych. Moduł Pary to inny rodzaj znanej wszystkim planszowej gry MEMORY. Moduł Refleks mierzy czas reakcji uczestnika zabawy. Dzięki niemu można wyćwiczyć i poprawić koordynację wzrokowo - ruchową i tym samy refleks. Moduł Slajdy składa się z dwóch niezależnych ćwiczeń. Slajdów spostrzeżeniowych, gdzie w określonym czasie musimy dostrzec i wyłapać maksymalnie dużo szczegółów charakterystycznych dla slajdu oraz slajdów porównawczych. W przypadku drugiego rodzaju slajdów musimy umieć w wyobraźni i pamięci dostrzec różnice pomiędzy dwoma bardzo podobnymi slajdami. Moduł Teksty służy rozwijaniu pamięci słuchowej. Dokonujemy wyboru spośród kilkunastu tekstów uważnie słuchając lektora. Teksty celowo naszpikowane zostały trudnymi nazwami,. dużą ilością liczb. Moduł Test PK. Literki PK oznaczają Pamięć Krótkoterminową. W zaprezentowanym module możemy sprawdzić na ile mamy pojemy ten rodzaj pamięci. Moduł Liczydło to program w którym łączy się refleks, koncentracja uwagi i matematyka. W dość krótkim czasie musimy umieć zliczyć szybko pojawiające się elementy pamiętając by sumować każdy obrazek oddzielnie.
Okładka książki Gry i zabawy pamięcią

78,72 zł 61,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przedstawiona wersja oprogramowania "Zabawy z Pamięcią" zawiera 7 modułów z ćwiczeniami oznaczonymi odpowiednimi ikonkami oraz ikonki otwartych drzwi Wyjście służącej zakończeniu gry i opuszczeniu programu. Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach umieszczonych na klockach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie. Moduł Losowanie pozwala na ćwiczenie zapamiętywania serii cyfr i liczb. Zarówno arabskich, jak i rzymskich. jedno, dwu lub trzycyfrowych. Możemy zapamiętywać serie wyświetlając je pojedynczo, podwójnie, a nawet potrójnie. Moduł Pary to inny rodzaj znanej wszystkim planszowej gry MEMORY. Zadaniem użytkownika jest wskazanie na planszy dwóch identycznych obiektów. Mogą to być zdjęcia przedstawiające różne miejsca, postaci, sytuacje, mogą to być także kolory. Zabawa może rozgrywać się na planszy 4x4, 6x6, a nawet 8x8 pól. Moduł Refleks mierzy czas reakcji uczestnika zabawy. Dzięki niemu można wyćwiczyć i poprawić koordynację wzrokowo - ruchową i tym samy refleks. Ćwiczenie polega na reagowaniu na pojawiające się obrazki odpowiednimi klawiszami, które wcześniej są losowo im przypisane. W ćwiczeniu używamy minimum dwóch, a maksimum sześciu klawiszy. Moduł Slajdy składa się z dwóch niezależnych ćwiczeń. Slajdów spostrzeżeniowych, gdzie w określonym czasie musimy dostrzec i wyłapać maksymalnie dużo szczegółów charakterystycznych dla slajdu oraz slajdów porównawczych. W przypadku drugiego rodzaju slajdów musimy umieć w wyobraźni i pamięci dostrzec różnice pomiędzy dwoma bardzo podobnymi slajdami. Moduł Teksty służy rozwijaniu pamięci słuchowej. Dokonujemy wyboru spośród kilkunastu tekstów uważnie słuchając lektora. Teksty celowo naszpikowane zostały trudnymi nazwami, dużą ilością liczb itp. Aby się ich przyjemniej słuchało zawierają troszkę humoru - nieraz czarnego. Użytkownik wybierając wersję łatwą, średnią czy trudną decyduje o rodzaju pytań jakie będą mu zadawane po wysłuchaniu tekstu. Moduł Test PK. Literki PK oznaczają Pamięć Krótkoterminową. W zaprezentowanym module możemy sprawdzić na ile mamy pojemny ten rodzaj pamięci. Ćwiczenie polega na zapamiętaniu rozszerzającego się ciągu liczb, liter lub pomieszanych znaków graficznych w dość krótkim czasie. Do wyboru różne stopnie trudności. Moduł Liczydło to program w którym łączy się refleks, koncentracja uwagi i matematyka. W dość krótkim czasie musimy umieć zliczyć szybko pojawiające się elementy pamiętając ,by sumować każdy obrazek oddzielnie.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj