KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Bariery i zmiana

Bariery i zmiana

Proces inkluzji w perspektywie edukacyjnej i społecznej

  • ISBN: 9788379967254
  • EAN: 9788379967254
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 214
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 35,70
     zł
    Cena detaliczna:  47,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,70
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I Perspektywy, wyzwania i zmiana przestrzeni osób z niepełnosprawnością Ewa Nałącz-Kłos, The Gateway Award – nowa perspektywa i szansa kreatywnej pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną Henryk Waszkowski, Proces inkluzji społecznej harcerzy z niepełnosprawnością na przykładzie ruchu drużyn Nieprzetartego Szlaku Delfina Ertanowska, Wykluczenie społeczne i bariery edukacyjne na przykładzie mniejszości etnicznej Ukraińców-Łemków w Polsce. Historia i współczesność Sylwia Zubrzycka, Rola asystenta rodziny w inkluzji społecznej osób z niepełnosprawnością CZĘŚĆ II Edukacja i zmiana – ku inkluzji i włączaniu osób z niepełnosprawnością Agata Kułaga, Przygotowanie ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim oraz z głęboką niepełnosprawnością sprzężoną do funkcjonowania w otwartym społeczeństwie Emilia Wieczorek, Studenci z niepełnosprawnościami – ujęcie statystyczne. Egzemplifikacja ZSN Ad Astra UAM – jakość życia studentów z niepełnosprawnościami UAM Marzena Baran, Gotowość kandydatów na nauczycieli do edukacji inkluzyjnej w szkole ogólnodostępnej Maciej Kokoszka, Edukacja w procesie readaptacji społecznej skazanych Klaudia Sabat-Zabłotni, Inkluzja społeczna byłych więźniów – szanse czy bariery w perspektywie przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych CZĘŚĆ III Szkoła oraz oddziaływania wspierające proces inkluzji i włączania Grzegorz Całek, Szkoła włączająca czy wyłączająca? Rzeczywistość szkolna widziana oczami rodziców dzieci z zespołem Aspergera Katarzyna Król, Mariola Sokół, Izabela Ważna, Integracja i wspólna zabawa szansą aktywnego wspierania dzieci z niepełnosprawnością Agnieszka Leś, Życie młodego człowieka z niepełnosprawnością w obliczu wyzwań edukacyjnych i zawodowych Joanna Inglot-Kulas, Joanna Mazurkiewicz, Marlena Czernisz, Fundacja Integracji przez Sport HANDICAP Zakopane jako przykład dobrych praktyk w zakresie nowatorskich rozwiązań dotyczących działań normalizacyjnych i włączających Janusz Kawa, Wybrane koncepcje i teorie Floriana Znanieckiego i ich odniesienie do osób w starszym wieku Justyna Drożdż, Wybrane dokumenty prezentujące prawa dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do edukacji w Wielkiej Brytanii Zakończenie Noty o autorach
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj