Badanie komunikacji vol. 2
-
Autor: Irena Brignull
- ISBN: 9788366445017
- EAN: 9788366445017
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Libron
- Format: 230x140 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
31,53złCena detaliczna: 44,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,53 zł
x
„W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (…)
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich”.
Fragment Wstępu