Badania marketingowe. Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
- ISBN: 978-83-01-15462-2
- EAN: 9788301154622
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 494
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
53,60złCena detaliczna: 89,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,60 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych. Są nimi: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.