KATEGORIE

Kategorie

Opakowanie Badania marketingowe Teoria i praktyka

Badania marketingowe Teoria i praktyka

  • ISBN: 9788301154622
  • EAN: 978830115462203
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 496
  • Rok wydania: 2011
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 52,35
     zł
    Cena detaliczna:  64,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,35
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: * uwzględnienie najnowszych badań, * przykłady pochodzące z polskich firm, * kompleksowe podejście, * przejrzysta struktura i jasność wykładu, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj