
Badania marketingowe Teoria i praktyka
- ISBN: 9788301154622
- EAN: 978830115462203
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 496
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
52,35złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,35 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.
Największymi atutami podręcznika są:
* uwzględnienie najnowszych badań,
* przykłady pochodzące z polskich firm,
* kompleksowe podejście,
* przejrzysta struktura i jasność wykładu,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.