Badania marketingowe
Nowe metody badań i zastosowania
- ISBN: 9788380859142
- EAN: 9788380859142
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Difin
- Format: 17,6x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 226
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,57złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,11 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.