KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Badania marketingowe

Badania marketingowe

  • ISBN: 9788320817553
  • EAN: 9788320817553
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: POLSKI
  • Liczba stron: 232
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 45,34
     zł
    Cena detaliczna:  59,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,34
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Kompendium wiedzy o badaniach marketingowych: pokazuje najbardziej znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych podpowiada, kiedy i jak stosować poszczególne techniki badań uczy, czego można się dowiedzieć z takich badań wskazuje, jak wykorzystywać wyniki i osiągać dzięki temu wyższe zyski
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj