Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji
- ISBN: 9788375562972
- EAN: 9788375562972
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,24złCena detaliczna: 47,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,24 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
"Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to trudno jest powiedzieć, gdzie jesteś... Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być... Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam nie zawiedzie... Zawsze jest bowiem dobry czas, by zrobić przerwę i oszacować, jak daleko już doszliśmy i na czym powinniśmy skupić nasza uwagę w przyszłości".
Zatem, czym jest owa droga dla firmy? Kiedy przedsiębiorstwo powinno się zatrzymać, by oszacować swoja pozycję? W jaki sposób najlepiej zweryfikować zajmowane miejsce na rynku? Co należy zrobić, by je polepszyć?
Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych dostarcza niniejsza książka. Stanowi ona bowiem swoisty przewodnik po audycie strategicznym, będący kompleksowa weryfikacją systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. To badanie obejmuje diagnozę strategiczną, jak również jest uzupełnione poprzez metadiagnozę systemu podejmowania decyzji strategicznych, począwszy od elementarnych kwestii dotyczących racjonalności oceny pozycji konkurencyjnej, a skończywszy na kadrze kierowniczej, której decyzje znajdują swoje przełożenie w specyficznej i unikalnej ścieżce rozwoju obranej przez podmiot.