W tym prequelu rozszerzenia "Assassin's Creed(R) Valhalla: Świt Ragnarku" będziesz podążać za Baldrem, mężnym synem Haviego, w jego misji, która ma na celu zaprowadzenie trwałego pokoju między światami. Wojna między sąsiadującymi ze sobą Muspelheimem i Svartalfheimem wydaje się nieunikniona. Surtr, władca Muspelów, gromadzi swoją armię ognistych olbrzymów. Baldr, syn Odyna i bóg światła, pragnie za wszelką cenę powstrzymać rozlew krwi i zwraca się o pomoc do wielkiego boga kłamstw - Lokiego. Ale jak można ufać Lokiemu? Album ze scenariuszem Alexandra Freeda ("Star Wars: The Old Republic") i rysunkami Martina Tniki ("Crossed +100", "Assassin's Creed Valhalla: Pieśń chwały"), które pokolorował Michael Atiyeh, to znakomite uzupełnienie legendarnego uniwersum "Assassin's Creed".
Wiedza tajemna. Zakazana armia. Anglia, obóz w Kruczej Przystani, IX wiek. Edward, klasztorny kopista, porwany przez Eivor, potężną władczynię wikingów, stara się odkryć, co się stało z jego bratem Ecbertem... Wśród pism zaginionego znajdowały się przedziwne pergaminy zapisane w hermetycznym języku. Wygląda na to, że w listach była mowa o praktykach okultystycznych, ale nikt nie wie, kto je przysłał. Edward kiedyś już widział podobne znaki w pracowni Hythama, mędrca, który wziął go pod swoją opiekę. Hytham jest członkiem tajnego zakonu Ukrytych, który mógłby odpowiedzieć na pytania Edwarda i dać mu to, o czym marzy: wolność i wiedzę. Zabarwiona ezoteryką powieść graficzna pełna przygód rozgrywających się w średniowiecznej scenerii. To pierwszy tom, który powstał dzięki współpracy Ubisoftu i wydawnictwa Glnat. W tej historii, niezależnej od najnowszej części gry "Assassin's Creed Valhalla", ale z nią związanej, Mathieu Gabella i Paolo Traisci wykorzystują to, co najlepsze w tym uniwersum: nie brakuje tu akcji i tajemnicy, braterstwa i zdrady, historii i mitów...
Nieustraszeni wikingowie mierzą się ze swoim przeznaczeniem w prequelu bestsellerowej gry wideo " Ubisoftu Assassin's Creed(R) Valhalla". Norwegia, połowa IX wieku n.e. Eivor, wikińska wojowniczka, jest świadkiem zniszczenia wioski przez przybyszów z sąsiedniego królestwa. Sama przypuszcza atak, siejąc zamęt i powodując rozlew krwi... Ale czy jej zwycięstwo okaże się błogosławieństwem czy raczej klątwą? Tak czy inaczej z pewnością stanie się częścią jej legendy. Gdzie indziej, na wschodzie, inny wiking, Sigurd, także wyrusza naprzeciw swojemu przeznaczeniu, w poszukiwaniu innej zdobyczy, wykutej z tyglowej stali...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?